Andra!

Ja, det tog bra mycket mindre tid att göra kudde två. Den gjorde jag som jag hade tänkt göra också, blev mycket bättre så jag får nog sprätta upp den första igen och göra om den.....
Tror det tog 1 timme denna gången för jag har haft lite mat och tennis paus. Man måste kolla på Söderling när han spelar.
Funderar lite på om jag ska ta mig en liten cykeltur till affären och handla liiite godis. Det är ju ändå lördag.
D och Anton kommer iallafall inte hem idag, kanske imorgon. Men eftersom D är föräldraledig på måndag och tisdag kanske dom stannar ännu lite längre. Det är så härligt att kunna göra precis vad man vill här hemma utan att bli störd! Fast jag saknar dom ju ändå en del. Det var lite svårt att somna första natten eftersom det var ett tag sen jag var ensam hemma.

Nej, jag får nog ta och släpa mig ut för lite luft iallafall, så här i halvtid. Det kanske blir fler kuddar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0