Antons rum

Sitter och funderar fram och tillbaka på tapeter och färger... som alltid :)
Funderar på om det kanske blir lite för mycket med en randig fondvägg, kanske är alldeles tillräckligt med  en helfärgad, typ neongrön vägg? Eller om man typ kopierar en av tavlorna från IKEA och målar den på väggen med typ overhead eller nått? (Var man nu ska få tag på en sån?)
Är rädd att det blir för mycket färger annars... åhhh, vad svårt!!
Kollade nyss färgerna som vi valde genom den randiga tapeten och det stämmer ju inte riktigt med tygerna. Om man väljer att måla rummet istället kanske vi ska ändra färgerna i hyllan så att de inte skär sig....Åhhh!

Jaja, nu ska jag se om jag kanske kan få igång Terminator här. Annars får jag se den imorrn när jag pratat med D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0