Ensam hemma

Nyss packade D och Anton in sig i bilen för att åka ner till Höganäs och hälsa på Antons farmor och farfar som är där på
semester. Det första han gör när han backar ut är att backa in sin cykel i husväggen. Ingen skada skedd, men jag undrar dock hur detta kommer gå när det börjar så här.... free image hosting

Så i eftermiddag/kväll blir det gulaschsoppa och Harry Potter och Fenixordern för att uppdatera mig lite om hur det slutar och sånt. Jag har ju nämligen bokat biobiljett på Harry Potter och Halvblodprinsen imorgon på Bergakungen. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får kanske dunka igång med soppkoket innan jag blir för hungrig helt enkelt..

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0