Långt mellan inläggen...

Det går ganska långt mellan inläggen nu. Jag har haft en del för mig så jag har helt enkelt inte orkat ta tag i det.
I helgen var vi i Ulricehamn och firade D's morfars 75-årsdag. Först lunch på ett hotell inne i stan och sen kaffe och tårta hemma hos honom ute i Hökerum.
Under tiden vi var där så var det dags för korna att bli mjölkade och då var Anton tvungen att heja på dem på väg in ladugården. Med hjälp av farfar förstås!



Sen hade ju pappas morfar ett väldigt roligt staket! Det var hur bra som helst när man skulle leka "Titt-ut!".



På kvällen gick vi in och badade vid sjön. Första doppet för i år! Det  var riktigt varmt och skönt. Bäst att passa på nu innan den "polska kylan" kommer.
Nu har jag jobbat i två dagar och imorgon bär det av till Arvika. Puh, inte en lugn stund här inte.
Snart dags att börja packa lite lådor också. Det närmar sig ganska fort. Semestern kommer nog bli lite jäktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0