Låt dom komma då!

Fick ett ryck på jobbet förut och bestämde mig för att hyra film. Jag hyrde tre filmer. Låt den rätte komma in, Boy A och Pride and Glory.
Efter att jag hade visat lägenheten för ett sympatiskt par satte jag igång x-boxen och ropade till av glädje när det funkade att spela dvd på den. Jag valde att titta på Låt den rätte komma in.
Själva filmen var helt ok, men boken är ju bättre. Jag förstår ju att det inte går att följa storyn helt och att man måste ta bort vissa saker. Men att låta dom dricka mjölk på cafeet istället för whiskey,känns liite konstigt. Sen hade de skalat bort en ganska stor del av storyn i andra sammanhang. Men jag vill inte berätta för mycket om det är nån som ska se den.

Funderar på att bara gå och lägga mig och läsa i boken om inte det går nått bra på tv. Det börjar kännas lite ensamt här nu faktiskt. Ett par dagar är ju ändå ok, men att inte se dom på 5 dygn känns länge... Nu jobbar jag ju i och för sig imorgon så jag har nog att göra iallafall :)

Nån som har förslag på vad jag ska sy av stuvbitarna och resten av tyget som jag sydde kuddarna av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0