Men, vad gör hon?!

När jag satt ute på balkongen och gav Anton banan och yoghurt kommer en av våra gravida grannar ut på sin balkong lite högre upp. Under tiden hon står och pratar så TÄNDER HON EN CIGG!? Jag trodde jag skulle tappa hakan.  Fattar man inte vid det här laget att rökning är skadligt för barn? Jag blev så upprörd att jag var tvungen att gå in för att slippa se eländet.
Om det är en sak jag inte klarar av att se är när nån gör så...
Annars är det väl en ganska hyfsad dag, förutom att Anton börjar gallskrika så fort han ser att jag försvinner bakom ett hörn eller genom en dörr. Vädret är underbart och jag funderar på vad man ska hitta på. Jag har idetorka..... Tuss säger att det är en softish dag och att hon minsann inte tänker anstränga sig mer än nödvändigt iallafall. Kanske följer hennes exempel.

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller helt med dig. Hur svårt kan det vara? Handlar mest om att bara tänka på sig själv och inte på den som inte är född kan jag tro...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0