Mys

Ville så gärna sitta på balkongen nu på eftermiddan så jag fick en idé... Jag satte upp lite lakan med klädnypor runt det södra hörnet på balkongen och drog över en flik som fungerade som tak.


Problemet är väl bara att det inte fläktar så mycket i det hörnet så efter en stund orkade vi inte sitta där under iallafall. Men mysigt blev det iallafall...
Tuss däremot tycks inte ha några förbehåll över värmen under lakanen. Hon skulle nog ha legat kvar där om inte Anton springer dit varje sekund för att klappa henne :)
Nu ska jag läsa lite mer i boken. Jag började med "Låt den rätte komma in" och hittills verkar den ganska bra. Man kanske skulle försöka få tag på filmen också....Andra svenska filmer jag skulle vilja se är Frostbiten och Solstorm...


Kommentarer
Postat av: Nikita

Ny tävling hos mig!

Vinn ett presentkort hos SlitageKids

(märken som, plastisock,nova star, rockefella,

small paul, mini rodini mf)

Det ENDA du behöver göra är att lämna namn&mejl

samt ange vad du skulle köpa om du vann.

Tävla här: http://nikital.blogg.se/2009/july/mini-tavling-slitagekids-ingen-lankning-krav.html

Ps, missa inte heller min andra pågående tävling där du kan vinna 500kr hos Kiddoz!

2009-07-03 @ 20:58:22
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0