Tillbax!

Nu har jag kommit hem från Arvika igen. Vi åkte i onsdags morse och kom hem i går kväll. Det regnade nästan konstant i de tre dygnen som jag var där...och det märktes verkligen på vägen hem. Men det tar jag senare.
På torsdan regnade det så mycket att vi bara tänkte åka och kolla på tapeter och sen åka till Charlottenberg eller nått. Vi åkte till färg och tapetbutiken ut mot Dottevik och gick där och kollade hur mycket som helst. När vi kollade i en av tapetböckerna hittade jag en helt underbar tapet som vi kan ha i Antons rum, dessutom hittade vi en bård till den om det inte skulle vara nog med tapeten free smilies.
  
Detta tror jag blir jättebra! Mamma skulle köpa provburkar med dessa färgerna och måla hyllan som Anton ska ha i sitt rum. Sen kanske vi ska ha byrån som de lämnar kvar i huset där uppe också. Då kanske man kan måla lådorna i dessa färgerna också.
På kvällen behövde hundarna ta en promenad så då gick vi bort till macken och köpte barnmat. Då köpte jag en så underbart god glass som jag verkligen rekommenderar om man vill svalka sig i värmen. Det var Ice Age isglass med smak av citron och bitar av godis i. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0