Ikea igen och 1års kontroll :)

Idag var det dags för Anton att genomgå ettårsbesiktningen. Så det blev lite mätt och vägt och så SPRUTA!! Gick hur bra som helst faktiskt, inte ett enda gnäll och efteråt fick han ett klistermärke i utbyte mot klossen han hade lånat tidigare :) Trodde att han skulle bli lika trött som efter de två tidigare gångerna, men icke! Han somnade inte förrän jag hade gått igenom hela ikea.... Så här lång och tung var han iallafall idag:

Blev så sugen på att åka till Ikea igen så jag kunde inte hålla mig. Meningen var att jag skulle köpa ett tyg på tygavdelningen, men jag hittade det aldrig och streckkoden för tyget var borttaget vid vågen... I stället blev det lite gardiner, sängkläder och tyg till Antons nya rum. Tänkte göra kuddfodral av tyget och kanske spänna upp på ram så att det blir tavlor av det också. Så det blir väl mest rött och neongrönt i hans rum hittills. Får se vad/om man gör för fondvägg. Men det lutar år randigt rött/grönt/vitt eller nått liknande, kanske lite mörkblått också... Här är iallafall dagens Ikea-skörd :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0