Nu är man lite sliten =)

Ja, denna veckan har verkligen varit mycket. Jobba två dagar med full fart hela tiden, stressa hem och kolla på ett radhus. På onsdagen åkte vi iväg till öppna förskolan occh var där i två timmar. Sen handlade jag lite och var hemma en timme innan morsan kom och hälsade på. Hon stannade tills efter frukost idag och vi har verkligen inte legat på latsidan. På torsdagen åkte vi in till stan så jag fick klippa mig. Sen hittade vi en jättebra affär som sålde riktigt snygga jeans, T12, och sen åkte vi hem och stökade i lite lådor. Igår åkte vi till Allum och shoppade järnet. En förvaringskorg till hallen, ett par skor till Anton, smink och en jättesnygg klocka. Jag har ju inte haft klocka på två år. Har mest använt mobilen under tiden, så nu måste man vänja sig vid det igen. Sen var vi hemma en timme innan jag var tvungen att åka in till stan. Jag lämnade Anton hos morsan och sen gick jag och D på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Den var jättebra tyckte jag. Nästan alla karaktärer var klockrena och den följde boken mycket bra också. Nu var det ju ett tag sen jag läste boken men ändå. Idag åkte vi och storhandlade på Willys när mamma åkte eftersom det var behövligt. Sen blir det nog inte så väldans mycket mer gjort tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0