Omotiverad

Idag är jag riktigt omotiverad att göra nått. Synd att ÖF och bion är på onsdagar för då orkar jag knappt göra nått efter att ha jobbat intensivt i två dagar. Det är ju så fint väder ute så vi får nog ta och gå ut en sväng sen iallafall.
Igår var D och Anton på Kåken och spanade in läget. Eftersom han gick på babygruppen så var det bara mammor där och han, vilket han tyckte var lite tråkigt så han ska nog försöka gå på grupperna som är från 1 år och uppåt för där var det tydligen många pappor istället. Sen mötte dom mig när jag gick av bussen vid macken eftersom det var så fint väder. Då gick vi förbi radhuset vi ska titta på på tisdag nästa vecka. Det verkade hur mysigt som helst faktiskt. Jag längtar redan tills vi får komma och spana. Det är lite högre utgångspris på det än förra huset vi kollade på, men känns som att det är bättre planlösning på detta.
Nu vaknade pysen där inne så jag måste nog gå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0