Snö

Idag träffades vi på BVC ett par stycken av oss. Jag bestämde mig för att gå dit. En promenad på ca 50 min i min takt. När jag kom till Kviberg började det singla ner lite flingor. Sådär lagom mysigt. Tittade in på coop och köpte lite lunch till anton och lite nappar och en sked för det hade vi glömt lägga i skötväskan. Där träffade vi även min Jessica och hennes son som gjorde exakt samma sak som oss. Sen gick vi tillsammans till bvc. Där träffade vi 3 bebbar till och var där i två timmar ungefär. Anton var som vanligt ganska mammig och vill sitta i knä halva tiden. Däremellan kunde han leka med de andra barnen och föräldrarna.
När vi skulle gå hem så vräkte blötsnön ner verkligen så jag bestämde enväldigt att jag skulle ta bussen hem. Och nu är vi hemma och Anton är i sitt esse och kryper runt och har kul. Varför kan han inte va så när vi träffar de andra barnen?
Det är skönt att va hemma iallafall, för ute är det så satans blött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0