Fångad av en stormvind...

Sedan igår kväll blåser det storm här i Göteborg, känns det som iallafall. Igår kväll när vi hade lagt oss kom vi på att det var nog bäst att ta in mattan och elgrillen från balkongen. Det var nog rätt beslut för idag när vi gick till förskolan så låg det utemöbler och grillhuvar utspritt lite överallt. Och som det har blåst under dagen. Vi tog bussen till Partille med M och H och flydde in på Öppna förskolan så snabbt vi kunde. Där väntade M och S och E och M på oss. Anton hade myror i byxorna kändes det som. Han kröp fram och tillbaka och stod lite själv när han glömde bort sig lite. Tror till och med att han tog två steg eller tre en gång. Mest intressant de senaste två gångerna har ju varit den röda leksaksspisen i ett av de mindre rummen. Han öppnar och stänger luckorna och snurrar på knapparna. Hur kul som helst. Under sångstunden har han börjat med att krypa iväg hela tiden. Till sist brukar han hamna framför "fröken" och stirra på hennes olika uppstoppade djur som vi sjunger om :)

Efter öppnis så gick jag en sväng på Allum och shoppade ett par sjukt snygga baggyjeans på vero moda, åt lunch och handlade lite på ICA. Sen gick jag över ån och satte mig och mumsade lite på kanelbullar och fanta :) Efter det åkte jag hem med bussen när jag kände att det blåste för mycket.

Nu måste jag se vad D har skrivit. Mäklaren ringde till honom nyss nämligen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

spännade med budgivning! håller tummarna för att ni får det... =)



vi hade bvc-tid 10.30 idag, så vi hoppade ÖF, men hoppas vi ses nästa vecka! ^^



jävla sketväder, =/

2009-05-27 @ 20:02:13
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0