Nu är det gjort.

Idag var första dagen i resten av vårat liv. Vi var hos mäklaren ikväll och skrev på papprena för radhuset vi har köpt. Det var en spännande upplevelse. Mäklaren hade en pappersbunt framför sig som måste ha varit minst en halvmeter hög, nej säg en meter när vi ändå håller på och överdriver :P   Vi skrev så många namnteckningar att vi nästan fick ont i händerna. Anton tyckte det var ok en stund, iallafall när han fick låna mäklarens duplolego. Undrar vad de håller på med efter kontorstid egentligen :D
Säljarna var väldigt trevliga och tillmötesgående. Vi har ju inte riktigt bestämt när vi ska ta över huset än och de hade redan boendet klart så vi får nog ta det när det passar bäst utan att få dubbla hyror. Det blir en rätt så intensiv dag imorgon med andra ord. Det ska ringas om besiktning och uppsägning av lägenhet och möjligtvis bredbandet och lite andra grejer. Så jag vet inte om jag måste skriva på några papper om uppsägningen innan jag åker till Arvika. Vi får se helt enkelt.
Nu ska jag ta och packa lite mer innan Gordon ska skrika på usla restaurangägare på femman.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh va kul!! GRATTIS!! :D hur mycket slutade det på??



passar på att tipsa om en nya tävling i min blogg: http://hannaofsweden.blogg.se/2009/may/min-forsta-tavling.html hoppas du vill vara med och tävla!



kram kram

2009-06-01 @ 00:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0