Jag ser det snöar!

Nu har det snöat ett par timmar här. Tänkte att vi ksulle gått till lekparken och åkt rutschkana i förmiddags, men det blev att vi grejade i källaren istället. Fast vi kanske får ta oss en tur ut när vi ätit mellanmål iallafall.
Annars är allt bra. Funderar mycket om huruvida man ska ta vaccinet eller inte. Det skulle ju kanske vara möjligt att ta det för våran åldersgrupp nästa vecka, så det närmar sig beslutsdatum....
Annars är det full fart. Ska försöka tala med A's faster om  hon kan vakta A ett par timmar imorgon eller på söndag för jag vill gå på "Flickan som lekte med elden". Sen funderar jag på om man skulle ta och se Bröllopsfotografen. Verkar jättekul.

Nu måste jag surfa runt lite innan jag måste väcka A.

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

själv skippar jag sprutan och hoppas på det bästa... =/



kram kram

2009-11-14 @ 00:15:02
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0