Långt mellan inläggen

och inte så mycket att skriva om. Det rullar på med jobb och Anton växer och mår bra. Jag har gått hos sjukgymnast några gånger för ryggen och det känns som att det ger resultat i alla fall.
Jag skulle vilja börja måla och greja med Antons rum, men när han sover eller när D är hemma så orkar man inte eller så är det annat som ska göras...
Var har orken tagit vägen?

Jaja, i helgen hoppas jag få lite gjort iallafall... Men hoppas även på att det blir bio för jag vill verkligen se Flickan som lekte med elden innan den tredje filmen kommer.

Annars regnar det här. Hade tänkt ta en promenad, men det är väl sådär kul när det regnar. Får se hur jag gör. Nu ska jag ta ner Anton från köksbordet, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0