Ny design!

Jag har lekt lite med Paint.Net ett par kvällar nu när Anton har gått och lagt sig och det är riktigt roligt när man väl får lite kläm på det! Headern är det första bilden jag gjort och jag måste säga att jag är rätt så nöjd faktiskt.... Hade velat ha med kissarna också, men deras päls är lite för avancerad för att jag ska få till det bra just nu.
Hoppas ni tycker om den :)

PS: Äppelkakan blev bra. Frasigt täcke, inte riktigt som en smulpaj ska vara, men det funkade ändå. Ska bara lägga in den i nått lämpligt så att den inte blir dålig tills imorrn.

Kommentarer
Postat av: Annifey

Jättesnyggt!



Bloggen blev himla trevlig såhär måste jag säga.

tumme upp

2009-10-07 @ 07:06:44
URL: http://www.annifey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0