Rivning pågår!

Idag tog jag första steget mot ett nytt och mer barnvänligt rum till Anton! Det sitter (eller satt) en bård mitt på väggen i hans blivande rum som vi ville ta bort om vi ska måla och greja därinne senare. Så jag tog en kökssvamp och en bunke vatten och gick upp till rummet och började dra på vatten på bården. Sen var det bara att vänta. Till en början var det lite pilligt, men sen när man kom på det lätta sättet så gick det riktigt fort! Så nu är nästan all bård borta, det som satt bakom  de tunga möblerna fick vara kvar tills jag får hjälp av D att komma åt. Men jag är nöjd med resultatet. Nu är det bara "resten" kvar :)

Hade tänkt kolla på ett avsnitt The Big Bang Theory, men jag kanske går och lägger mig och läser boken som är så spännande istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0