Ugnsbakade tomater

Den sista maträtten i kassen denna gången var ugnsbakade bifftomater fyllda med köttfärsfräs och fetaost Till det hade vi spaghetti och ruccola. Det var riktigt gott faktiskt. Något jag skulle kunna tänka mig igen. Det var dock lite pilligt att gröpa ur tomaterna utan att de gick sönder så mycket.
Annars har det varit en ganska lugn dag. Vi skippade ÖF för att vi fortfarande är förkylda. Vi rotade och packade upp lite lådor i källaren, så nu har vi "bara" tre kvar där.
Sen packade jag om lite uppe i Antons rum och då kunde jag slänga en låda till!
På eftermiddan åkte vi och laddade mitt månadskort så att jag kan börja åka buss till jobbet. Det börjar bli lite för kallt för att cykla. Sen ska jag ju till sjukgymnasten igen imorgon så då kan jag inte cykla iallafall. Ryggen är iallafall mycket bättre nu, inte alls lika mycket hugg i bröstryggen och det gör inte lika ont i korsryggen heller. Det hjälper verkligen med de övningarna jag fick av henne.

För övrigt går det väldigt trögt med lampskärmen. Har kommit en liten bit på väg iallafall.

Sen tror jag även att D har bokad tid för Curry, men jag vet inte när. Jag vet inte om jag vill veta heller... Kanske är bättre att hon bara är borta en dag. Jag orkar definitivt inte följa med till veterinären... Blir tårögd bara jag skriver om det här så det skulle jag aldrig klara.

Imorrn och på fredag(!) är det jobb som gäller. Imorrn är det vanlig torsdag, men på fredag har jag bokat in mig på ett studiebesök på ett av raffinaderierna här i Göteborg som vi har sålt våra produkter till. Ska bli jättespännande att få komma dit och kika.

Nu blir det den resterande äppelkakan, sen blir det lite korsord och nattinatt.

Kommentarer
Postat av: morsan

tråkigt det där med ryggen,du har haft otur med den sen du var liten.Du får ta det lite lugnt med tunga lådor och annat,tänker på er varje dag vi ses för sällan,kramar från Arvika

2009-10-16 @ 00:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0