Måla nät

Har precis laddat hem paint.Net och har tänkt börja pilla lite på min blogg-design. Fast det kommer nog ta ett bra tag att lära sig och få det som jag vill :)
Fast nu blir det nog snart nattinatt här, för Anton lär väl vakna rätt så tidigt i morgon. Nu blir det dock lite tråkigare på kvällarna för jag har precis läst ut en av böckerna jag köpte till D i födelsedagspresent, "I denna stilla natt" av Mari Ljungstedt. Får kanske gräva fram en ur pappkassarna inne i lilla skrubben. Fast jag har en känsla att jag inte kommer att behöva ha en bok på ett bra tag ändå nu när vi ska flytta.

Idag var det så varmt i solen att man kunde sitta med linne utan problem. Imorrn ska det ju bli riktigt gott väder igen här i göteborg. Vilket är bra för då kan man cykla bort till huset och kika lite och så ska vi ju göra städbesiktningen också. Det är ju bara ett par dagar kvar nu och vi får hoppas att allt är som det ska och att det inte uppkommer något olämpligt för då blir det så bökigt... Åhh, jobbigt att vi bara får en smaktitt på huset imorrn, det är ju som att man ställer fram en massa kanelbullar åsså får man inte smaka på dem ens. Bara titta, inte röra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0