Sitter här

i mitt nya hus och funderar på hur mangeln funkar. De som sålde huset till oss lämnade kvar mangeln och det är jag glad över, för manglade lakan är ju så skönt att sova på. Dock har jag aldrig manglat i hela mitt liv så jag måste kanske ta hjälp av en expert (svärmor), eller kanske titta om det finns någon instruktionsbok. Och eftersom den förstnämnda åker på semester nästa vecka och ett par veckor framöver så blir det nog det sistnämnda... En helt annan sak i detta sammanhanget är att torktumlaren låter som en höfläkt ungefär, men vi står väl ut med den så länge den håller igång så byter vi den då. Fast man kanske ska kolla upp så att det inte är nått som skaver inuti den...

Jag börjar bli lite orolig över äpplena i trädgården. I natt var det 1 plusgrad och vi vet inte riktigt vad vi ska stoppa dem i så de får vara kvar på träden ett tag till antar jag. All-knowing-mamma får kanske konsulteras i denna fråga.

Dags för lite sängläsning tror jag. Känner mig lite sliten. Speciellt när man badar så här på kvällen. Ha en bra kväll!

Go´natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0