Trött? Nejdå, inte alls...

Just nu är jag väldigt trött.... Alldeles för trött att sätta igång med nått projekt, som att packa något eller lära sig trixa lite med Paint.Net. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Det brukar sluta med att jag antingen hämtar nått att äta(typ, godis eller frukt), eller att jag går och lägger mig pga tristess. Det lutar nog åt det senare, men att jag läser lite i en bok jag hittade i pappkassarna inne i skrubben, Neverwhere. Den är lite underlig, men det blir nog bra iallafall. Har ju skaffat en sån liten boklampa som man sätter på bokpärmen för att inte störa Anton eller D när de sover om jag ska läsa länge. Hur bra som helst, förutom att det är knappbatterier.

Nu går man ju bara och längtar tills fredag egentligen. Man är i nån sorts stand-by-läge känns det som. Man sköter det man ska, men man tänker alltid på flytten. D har fixat hur mycket som helst idag och det är jag grymt tacksam över, för det hade jag inte orkat själv. Men nu blir det nog kudden för min del iallafall.

Och mamma, jag vet inte om du redan har den uppskriven, men leksaksspisen skulle nog vara bra om den kunde hänga med ner också. Det kanske är bäst att jag ringer imorrn eller på onsdag i och för sig....
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0