Ont ont, ajaj

Idag brände jag bort ytliga kärl i min högra näsborre och det gjorde exakt lika ont som förra gången, fast det gick snabbare denna gången. Nu kliar det och svider i näsan och jag nyser rätt ofta.

Tog mig till simhallen igår igen och simmade ytterligare 500 m. Jag blir ju helt död efter den sträckan så det räcker gott och väl än så länge! Sen gick jag in och softade en bra stund i bastun. Gudars, vad skönt det är att bada bastu! Och gratis är gott!

Till helgen är det Baby & Barn-mässan och jag tror att vi kommer nog att gå hela familjen om inte D ändrar sig. Jag vill nog helst gå bland montrar och hitta fynd, medans D nog kommer leka med Anton och busa. Som de brukar göra i affären annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0