VAB för skitsaker

Hejhej!
Idag ringde de från förskolan på förmiddan och sa att det var bäst att komma och hämta Anton för han var inte bra i magen. Han var ju likadan igår men då trodde vi att det berodde på currygrytan. Idag var det dock likadant. Han är dock pigg som en "murt" än så länge och springer omkring och hittar på bus för mig. Karenstiden på vårat dagis är 48 timmar från sista symptom, så vi får stanna hemma resten av veckan. Dock har jag tänkt jobba på fredag (om jag själv inte har smittats av nått.) för då är det fredagsfika och det vill man verkligen inte missa! Vi får väl förhandla lite här hemma kanske :)
Annars är allt ganska bra. Vi har hittat på att måla i källaren för jag TÅL inte den gula färgen. Vi har bara målat en liten bit än så länge, men oj vad stor skillnad det blir. Vi tänkte ha grått på en vägg och i trappen upp och sen resten vitt. Inget mer bestämt, men vi har iallafall diskuterat att göra en fast garderob på norra väggen och ta bort garderoberna mot pannrummet och istället göra en bänk med skåp under och hyllor över. Men vi får se, det kan ändra sig mycket innan vi är klara känner jag :)

Nu ska jag passa på att slappa lite innan Anton vaknar om en halvtimme.
Hade tänkt bjuda hem några kompisar till helgen, men nu när vi måste vara hemma från dagis är det nog en dålig ide innan man vet vad resultatet blir av den dåliga maggen.

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0