Fixat lite tavlor

Dagen då Sverige står stilla, nyårsdagen :) Idag har det varit väldigt dött på vägen utanför huset och E20 hördes inte lika mycket när vi var ute och gick. Nyårsdagen verkar vara en sån dag som folk stannar hemma på :)
Vi stannade också hemma och grejade lite med Antons rum igen.
I går satte vi upp rullgardinen så att han inte skulle bli så störd av nyårsraketerna, men han vaknade av ljudet istället :( Idag fixade vi till canvastavlorna som vi hittade i trappuppgången utanför vår förra lägenhet. Marilyn Monroe i all ära, men det här tygen passar så mycket bättre i ett barnrum:

Så nu sitter det två canvastavlor med detta motivet från IKEA på ena väggen i Antons rum. Vi har även satt upp stringhyllan ovanför sängen som det står lite foton och nallar på än så länge. Vad som är kvar att göra är att sätta upp en tavelhylla på den gröna väggen och den gröna lampan bredvid sängen. Jag funderar fortfarande på om det blir för mycket att sätta upp gardinerna dock. Jag får se hur jag ska göra. Just nu räcker det iallafall med rullgardinen.

Ska strax gå och lägga mig tror jag. Eller iallafall gå och läsa lite. Provade att ligga på spikmattan utan tröja igår och fy h-e vad det stack i ryggen. Antar att det tar ett tag innan man vänjer sig. Men jag ska inte ge mig än. Måste ge den en chans innan jag dissar den.

Jag önskar alla en god start på det nya året (och decenniet)!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jätte fina tavlor! ^^ MÅSTE komma och kika snart, med risk för att bli jätte avis och flytta in hos er! hahaah... kram kram

2010-01-03 @ 09:27:26
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: junitjej

Du har en väldigt fin blogg!!

2010-01-03 @ 19:10:37
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0