Utflykt till Billdal

Idag var vi och hälsade på och fikade gott hemma hos L's. Första gången sen midsommar som jag och Anton träffade dem och det var mycket spännande att spana in deras "nya" fina radhus. Ja, det är ju från 70-talet, så helt nytt kan man då inte säga att det är. Men L´s har jobbat på bra med det och är på god väg att bli hur fint som helst! Anton passade ju på att somna i bilen 10 minuter innan vi var framme, så han fick sova ute på altanen tills det var dags att väcka honom. Sen var det full fart på alla tre barnen. Mest på storasyster T som har energi som en orkan :) Tror hon klädde ut sig i fyra olika förklädnader under tiden vi inspekterade hennes fina lila rum.
Nu är vi iallafall hemma och har ätit en god minestronesoppa och ostsmörgås till middag. Den satt riktigt fint.
Jag tappade maskorna på stickningen för fjärde gången ikväll och gav då upp helt med stickandet. Började istället virka mig ett par handledsvärmare. Det gick hur bra som helst däremot så nu har jag väl hittat mitt gebit. Ska bara googla lite om hur jag ska göra avslutningen för den kunskapen har liksom fallit bort sen jag gjorde det sist.
Nu ska här sovas. Det är ju min tur att gå upp med Anton imorrn och det är aldrig roligt för en kvällsmänniska som mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0