Midsommarafton

Ja, då börjar midsommarafton dra sig mot sitt slut. Vi blev bjudna hem till D och S i hans föräldrahem i Hovås/Billdal vilket var otroligt trevligt faktiskt. Vi hade så trevligt att vi glömde helt av att dokumentera det hela. Vi åt och åt och åt, sen åt vi efterrätt på det. Alla hade ju med sig egen efterrätt, vilket betydde att vi hade kladdkaka, chokladtårta, rabarberpaj och jordgubbar. Mycket gott var det iallafall. Dessutom hade ALLA med sig tzatziki, lite roligt faktiskt :) Nu är jag dock väldigt trött, så det blir till att försöka få anton att sova, sen kanske det får bli ett csi-avsnitt och sen nattinatt.

På söndag kommer ju svärmor och svärfar hit eftersom det är AC/DC på Ullevi. Woohoo! Då ska vi se om hon hittade ett par skor till anton. Sen får hon kanske byta en av tröjorna hon gav till honom i present. Sömmen lossnade nämligen när jag tvättade den innan anton ens hade provat tröjan...

Sen funderar jag på om jag inte skulle ta och testa D's racer någon dag för att känna på bara... Ifall det känns bra kanske man skulle försöka få tag på en begagnad nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0