Thailunch

Idag tog jag en lite senare lunch och travade bort till Thai Orchid i gamlestan där jag träffade D, M, M och E. Två av illbattingarna sov medan de två andra höll låda :) Jag och E åt av thaibuffen medan de andra tre åt sushi. Lagom till att jag var tvungen att dra mig tillbaka till jobbet vaknade Anton. Så vi fick träffas litegrann iallafall. Solen sken och det var jättetrevligt, men jag tycker nog att Lai Thai's mat är en aning godare faktiskt.... Sen var det bara att gå tillbaka och knacka in lite mer ordrar i systemet så att vi kan dra in lite pengar till företaget :)
Nu ska jag fundera lite på vad jag ska bjuda på på fredag och lördag när det är kalastajm. Min lille fis fyller ju sitt första år på torsdag!
Usch vad sötsugen man är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0