Nyss hemkommen

Precis kommit hem från stan. Jag hade en riktig helkväll för mig själv och det var så skönt!
Först åt jag en ljuvlig middag på Indiska hörnet. När jag var på väg till bion började det ösregna så jag fick stå och gömma mig i Victoriapassagen en stund innan jag kunde gå vidare.
Filmen jag såg heter Inglorious Basterds. Om ni inte har sett den, SE DEN! Tarantino sviker aldrig känns det som. Briljanta kommentarer och oväntade vändningar blandat med en outtömlig hink humor och våld. Som alltid i hans filmer. Det var den bästa filmen jag sett på länge, inklusive Män som hatar kvinnor och senaste Harry Potter!
Och vem kan egentligen motstå en Brad Pitt med sydstatsdialekt

http://www.collider.com/uploads/imageGallery/Inglorious_Bastards_/brad_pitt_as_nazi_hunter_lt._aldo_raine_in_tarantino_s_inglorious_bastards.jpg

Bilden lånad från www.collider.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0